Påsk Lov I Morgon!

Jippie! nu sitter jag på praktiken och bara vilar mina små ben efter en sväng om med skur moppen ^^
Idag var det inte mkt jobb, sköönt började klockan ett och nu e klockan tre
 jag ska bara träna lite och sen ska jag hem :)
Annars har jag bara lata mig och spela GH på morronen ^^ skojj skojj
Även om Siv blir tokig när hon kommer förbi och hör att det även spelas på låtsas gitarrer hos oss :P
Idag blir det kärlek framför TVn det e ett av dom sista avsintten av Supernatural :D
YEAH!!! fast jag har ju sett den här säsongen redan, äsch spela roll *bröderna* e ju minst lika snygga för det ;)
Annars blir det nog bara pipa på Albin att han ska komma med till djurparken ;) hihi
Men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0