Nr: 1

Hej :)

Nu sitter jag hos den där Linda ny vaken med förundran om denna föreläsning jag ska på...
Vad gör nicotin med kroppen och hjärnan? det är den stora frågan :P
Annars har vi inte gjort så mkt mer än flummat och ätit går kvällens mockarutor ^^
Gottis gottis
Igår var en spec dag, allt möjligt som man inte trodde kunde hända, hände :P
Från ny vaken tills man gick och la sig satt den där undran där :P
Allt e som en saga skriven av någon med lite att göra och några vin flaskor ^^
Annars var ju mockarutorna goda det e nog det ända som man var säker på
^^hahaha^^

Idag ska jag nog inte göra så mkt, förvänta mig att den vin stinkande sagan fortsätter
och sedan hoppas på att fortsätter vara lycklig:P
Annars e de inte mkt man kan säga när man inte sett mer av världen än Lindas lilla hem än så länge^^
 
Ha de gott //Tess

image1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0