Ännu en Vecka :)

Jaa nu sitter man på praktiken en förmiddag och bara latar sig för tillfället ^^
Vill ju ta igen mej efter morronens spring :P
Hoppas mina små kycklingar kommer på torsdag :) vill inte fara utan er (A)
Få göra nånting annorlunda för en gångs skull, och förhoppnings vis ha en trevlig kväll :)
Idag e det träna och jobba som gäller sen e de syskon och barbie resten av kvällen.
Ingen annan aning om vad man ska göra lösa sudoku som vanligt kanske eller vara med bror?
nja jag ska iaf spela sing star med mina små systrar ^^ skojj
Annars har jag inte gjort mkt kolla melodifestivalen ;) Perelli far till belgrad ;P Coolt
Och så har jag åkt bil :) jag har åkt ganska mkt bil iofs hehe 
Men nu ska jag jobba och skynda i mej nått att livnära mej med restan av dagen innan man kommer hem.

Rör mig inte, jag vill inte känna dig.
Se mig inte, i dina ögon får alla synas utom mig.
Hör mig inte, mina ord är aldrig menade till dig.
Förstör mig inte, du har redan förstört dig.
Du är förevigt bortspolad, glömd och förlorad av mig.
Bye Bye


Men men nu ska jag kila vidare puss på mina honeys och andra jag håller kär ^^
//Tess Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0