God Morgon ^^

Jaa tragiskt nog har jag vaknat för inte så länge sen ;)
Igår kväll var kanske inte dens mest händelserika kvällen men efter trevligt sälskap av både människor och djur är jag väldigt nöjd med missommar aftonen, och sedan till klockan 9 på morgonen då man slocknade av utmattning :P
Dark Angel serien ÄGER! dom som inte sett den borde göra det ;) Jessica Alba har juh huvudrollen ;D
Annars har vi bara spelat kort och kramat med gumman ;) det underbara lilla slingrande sälskaps djuret som jag nu tror jag blivit en gnutta beroende av ^^ hihi
men idag har det ju inte hunnits med mkt =/ 7åringen har en klass kompis på besök och dom stöter ut minstingen :( lilla Carro 6år =P man blir helt desperat när man hör henne vara så besviken och ledsen hela tiden men vad ska man göra? sitta med dom och se till att alla tre har minst lika roligt eller? det går ju inte =S vad har vi gjort för att skapa ett sådant vapen som mobbing? nej säger inte att just detta är mobbing men att bli lämnad ensam är det värsta som finns ...
 Idag blir det kanske fest ^^ får se hur dagen kommer =) men hur som helst så ska jag kolla minst två avsnitt dark angel. Men nu ska jag hoppa i duschen och få på mig bättre kläder än världens största T-shirt ;)

Här är det mulet, hur är det hos er? =)

Puss & Kram
//tess tess


Underbara Älskade Tokio Hotel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0