Detta är dagen före...

... efter mycket letande i historie böcker och hjälp av min underbara mamma, en befruktelse dag från våra kära vikingars tid,
med närmare sagt ur svenskarna och resten av nordens krigare ;)
Men nu ska vi inte prata snusk utan prata om allt mumsigt man sätter i sig och danska runt stångar i färg glada klänningar och en och annan blomma i håret =) jordgubbarna e bäst i mitt fall men annars måste jag ju säga att annanas på grillen är underbart ;D *smackar*
Idag har det varit spring ^^ först in på MAXI och handla allt inför morrondagens mänkkande (även kallat svullande och trycka i sig) och sedan in och handla på bolaget, snacka om köer överallt asså :S hemska stress ;)
men sen blev det någolunda lugnt ^^ Britten var förbi och hade nagelack så nu har jag bunkrat upp med 7 nya härliga färger som passar året runt ;) måste säga att chock rosa är nog en färg som aldrig tröttas ut :D
Sen har man varit och hämtat systrar och då tog man en promenad hem med en yngsta ^^ väldigt kul då vi träffade på en skatta brevid vägen som jag kallade jävla skräp fågel (skator äter sopor trevligt nog) och då kommer denna blonda 6åring med komentaren svär inte.. CP Skata ;D herregud vart ska världen ta vägen med alla dessa öken namn och andra själsord.
Men men nu är det iaf lugnt ^^ systrar är på kalas och brorsan e och kollar nån film hos hans förhoppnings vis blivande brud ^^ , men nu ska jag väll springa iväg och få i ordning på allt =) kycklingen måste börjas med idag för att få den klar till grillen imorron ;) smaskigt värre eller hur? =)
Skriver imorgon och hälsar alla en underbar Midsommar afton ^^

puss & kram

//tess tess







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0