APA!

nu orkar jag inte ens vara besviken nu e jag bara förbannad så må gudarna hålla mina händer ifrån dig!
Nåja nu har jag iaf skrikit av mig litegrann :P
Idag har det inte gjorts mkt ;) skaffat en tre nya ögonskuggor med härliga sommar färger och en läppglans med vattenmelons doft :P facktiskt från en "Frida" tidning ^^ trevligt trevligt även om jag annars lever på skvaller blaskor och SOLO,
Annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt inför kolla bilar maratonnet som kommer imorgon :D jippi!
kanske man träffar en viss bekant oxå :P hihi Nadja du svimmar om du hör detta ;)
Idag e det taco och cider kväll och jag ska bara mysa med en masa goda sallads sticks och en
och annat dooley glas ^^ mums!
annars e det nog bara gräva i den oändliga garderoben efter något snyggt att ha på mig imorgon ^^
Ni får gärna komma med något bra förslag vad man kan ha på sig på ett "motor möte" :D
Men nu ska jag sitta och skriva med en ny kompis från Venedig :D

puss & kram

//tess

PS: kolla in herr parfymen "intimately" av David Beckham :D den har en extremt trevlig doft och har inte den vanliga missen att lukta spritig ;) DS.

Ha en Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0