En Solig Onsdag.

Idag har man solat och ätit blåbärskaka hela dagen ^^ ryggen har blivit brun så jag får väll hoppas att polka benen har försvunnit lika så =) dagen har varit hel bra och man har bara mått gott och äntligen fått en liten paus från min lila bebis som varit hemma själv med mamma och myst ^^
Bästa sommar dagen hitills måste jag säga facktiskt :) e väldigt nöjd och vädret har ju som sagt varit fin fint :D
Idag har man oxå varit ute med lill pyret och gått en lite längre sträcka med henne :) det e så skönt då man kan börja ta med henne på ställen annars har man ju varit tvungen att vara hemma eller bära henne och det e inte kul att bära den "lilla" valpen ;) Så nu har hon följt med och handlat fast det blir nog inte att man lämnar henne utanför nån affär :O
Har just hört att en hund av samma ras som henne hade blivit stulen och det skulle aldrig vara kul om lillan blev stulen av nån idiot som tror att dom kan tjäna pengar på den där tugg dåren ^^
Hur som helst har det som sagt varit en super dag och inte nog med det fick man se två riktigt härliga rumpor utanför affären ;) typiskt att man inte sa hej eller nåt dom var ju inte fula i fejjan heller ;) haha
Dagen till ära har man just nu blivit jävulskt förbannad på en väldigt bra vän man trodde man hade... Måste bara hälsa till denna att man blir hemskt besviken när du gör på ett sånt jävla sätt och bara så du vet: synden straffar sig själv honey ;)
Efter lite efter tanke så har jag nu kommit fram till vem jag verkligen har fallit för och kommer väl sitta med mina tummar uppe att det blir jag och han ända tills döden skiljer min vilja åt, han e så läcker och så förbannat charmig ^^
man bara ler då han tittar på en och man blir alldeles var :) Jag känner mig dum då jag sitter och skriver som en liten flicka som blivit hemligt förälskad för första gången men det är väl så jag ska kalla det här för det är iaf så jag känner det som, aldrig har jag velat vara så försiktig att jag inte ens vågar säga det till mina bästa vänner, och ännu mindre till honom ^^ känslor är nåt man annars bara visar och man delar med sig av sina åsikter och tankar men detta skriver jag nog helst för mig själv och så ingen kan förstå ^^ men så känner väl alla som just har blivit kär och är nästan blyg över att säga det till sig själv...
Medan klockan slår så börjar det bli senare och man känner sig riktigt degig och jag vill skriva mer men jag har min egna limit att jag inte får skriva till efter tolv ;)
Så jag ska väl säga godnatt till mina härliga besökare <3


//tess tess












Kommentarer
Postat av: Linda

Tessan har blivit kär ;)

2008-07-17 @ 11:24:08
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0