Tisdagen efter en lång helg.

Med mys shopping, GH och bus med hunden :)
Tänk att man fick en hel helg att bara bry sig om två saker (mig och dig) och man fick inte en massa skit efter att man bara latat sig och mått gott ;) nu får man bara hoppas att såna helger kommer lite mindre sällan :D
Idag har jag bara vaknat, ätit frukost och somnat om för att sedan vakna springa ut med hunden och sedan sätta sig här :) bra att det inte varit så stressig än iaf :) Igår kom Angelica, Toni och Sami hit :) trevligt ^^ Toni och Sami kunde inte hålla fingrarna borta från GH så dom satt och spela typ hela kvällen medans jag efter lite spelande satt och pratade och planerade med Angelica om vad som komma skall om en månad :D Jippi nu ska man äntligen ha kul :P och jag ska testa sushi oxå ;) Coolt! haha
Men nu ska jag kolla alla tråkiga mejl och fixa med lite allt möjligt innan lillan vaknar än en gång :) hör av mig senare om det händer nått kul ;) hihi

Puss & kram

//tess tess

PS: Sugmärken på läpparna är ingen bra ide ;) dom blir blå! haha ,DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0