Söndagen den lata

Tjaa!, nu sitter jag här med Jenny efter gårdagens/nattens och morogonens festande :D var rätt kul och träffade många gamla ansikten man saknat :) trevligt trevligt :) satt och babbla en massa och nästan hela kvällen var pefekt förutom vissa incidenter med någon.
Idag har man bara latat sig, varit och ätit på Amanda (ett måste du man kommer till happis) och sedan sprungit runt, ätit glass och nu senast dela jag och teukka på en combo meny... Fy faan vilken svullo dag man haft asså :D
Snart e man påväg till Nikkala och ska basta och babbla med Jenny, hoppas på att se nu kul ansikten oxå, nej inte såna som ser roliga ut för förmildrade mutationer :D HAHAHAHAAA!
Men nu ska jag sitta här med Jenny och vara rolig innan skjus annländer så jag ska dra ner kjolen så jaginte blottar trosorna igen och busa lite med Kia oxå :D

Puss & Kram!

// tess tess

PS: Små personer kan oxå vara varma :) ,DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0