Onsdagen den molniga.

Tjoo!
Idag var det rätt mysko ;) jag och Nadja var hemma och lata oss ända tills runt mitt på dagen tiden då vi for ut med Java och köpte sallad och for till en park och åt och busa med hunden :) riktigt kul ;D

                                                                                                 
Nadja var fotograf så det blev inte så mkt bilden på henne för tillfället :(

Sedan tog vi det bara lugnt och satt hemma med musik och pratade då sedan Angelica ringer och säger att hon och John är på väg att hälsa på :) roligt roligt ^^ hade jätte trevligt även om halva gänget var rätt så trötta och det blev en rätt snabb visit, men alla goda sekunder ska räknas och man kan må gott av dom länge :) såå kul att hon oxå ska börja vara här lite oftare :D Jippi!
Nu sitter jag bara här och tar det lugnt medans Nadja sitter och läser SOLO och Javan sover ^^ Tänk att det kan vara riktigt lugnt och skönt ibland :)
På fredag ska jag åka upp till Happis och träffa mina älskade älskade favorit ungar :D Jag har saknat dom nått så grymt mycket och det känns som att tiden går så fort då mitt gudbarn Jasmine redan fyller 2år imorgon! Grattis min underbara lilla bebis ^^ Hoppas man får det trevligt iaf :) träffar en massa man inte sett på länge och som man har saknat jätte mycket så det komer bli mycket flippra runt och prata med alla :D men men man måste ju vara redo för såna stunder oxå här i livet :) hihi
Men nu ska jag sticka iväg och göra lite nytta :) e super sugen på nå godis så det kanske blir nått nattligt bak :D

Puss & Kram

//tess tess

PS: kamerans datum var fel men fotona e tagna idag :) ,DS.

Kommentarer
Postat av: linda

haha tess har bilder på bloggen :D

2008-07-25 @ 11:08:26
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0