Molnig Torsdag.

Idag var det bara soligt ca en timma på förmiddagen och man blev jätte besviken...
men jag har fått ett sånt där rus att jag måste göra alla sommar grejjer nu på direkten ^^
Så idag blir det gnälla på folk om att man ska fara och bada :D Jippi hoppas bara nån har lust ^^ annars får man väl hålla sig tills helgen och folk e fulla och lovar vad som helst ;)
Idag har jag bara suttit hemma och försökt ta det lugnt med min lilla tugg maskin (åhh kan hon inte bara tappa dom här små tänderna snart) som biter hål i påslakanen till täcken och kuddar... JAG BLIR GAALEN!
Men nu e det lugnt :) hon ligger och sover och allt e på topp förutom att jag och morsan har grina upp sig på varandra men det ska väl gå att ordna så fort jag kan få min beskärda del av godis eller frukt :D Jag har blivit helt beroende av att små äta ibland och då e det skit bra med riskakor(med salt smak av någon sort) honungs melon och FUN seriens rabarber saft! skit bra då har man fått i sig nått så man e inte hungrig hea dagen och man har varit nyttig av att inte slänga i sig nått av världens alla äckliga halvfabrikat ^^
Nu ska jag bara skriva klart detta och sen kanske det blir att fara ut och springa innan man har sin lilla spa kväll före helgen ^^ imorgon blir det att fara och handla och ska ska springa igenom Umeås alla sko affärer för att hitta iaf ett snyggt par att ha på mig till då man reser iväg! jippi det ska bli så kul :D
Annars har man bara sprungit runt och kollat igenom garderoben om vad man skulle vilja ha kvar och inte :P har grävt så långt att jag har hittat några ursnygga klänningar jag inte har haft på länge (en har jag aldrig haft) :D kanske det blir nån dag då man slänger in en bunt foton på allt roligt :P ska även börja sy en veckad kjol i rutigt tyg med en matchande skjorta eller väst :D jippi! ja jag har blivit mode freak, har suttit och kollat top model typ varige dag och alla kläder och allt smink inspireran en ^^ men nu måste jag sticka innan jag blir tokig av att bara sitta här :D

pussa & krama alla glada! ;D

//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0