Mega Zone Kväll!

Tjaa!
nu sitter man hemma med lite slitna fötter efter en kväll på stan med vänner :D
Jag och Theres har spelat Danca mania 2 hela kvällen och vi hade skit kul då jag testa ett motorcykel spel, jag hade testat en gång tidigare och det hade ju inte gått så bra men jag kunde inte låte bli att testa igen då det var en skit snygg kille på bågen brevid ;) hehe
Nåja jag spelar iaf och vann så jag fick ett extra lopp att spela och då kollar snyggingen förvånat på mig och fråga "var det första gången eller" han såg typ avundsjuk ut för att jag fick ett extra lopp och inte han :D haha
Nåja det var skit kul iaf och innan vi sulle fara hem kunde jag inte låta bli att fara och köpa en mega på med godis som man nu sitter och gottar sig med :D Godis 4-ever FFS!
Men nu ska jag försöka sova lite :) imorgon blir nog en hel dag med allt möjligt tumult :) osså kommer min kära dejt hit och myser med mig :D


Puss & kram


//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0