Måndag/ Tisdag/ Natten

Yes det e natten nu och man kom inte hem för länge sen, klockan ca 23,30 landade bussen och då tog man bilen hem och det var skööönt att öppna dörren och känna hemmets lugna vrå som man varit borta från.
Super kul då man hoppa av bussen och hade min söta lilla valp i famnen pussandes hejvilt för att förmodligen hälsa: Varhälsad du store godis matande jätte utan päls! hihi ^^
Sen kom man hem iaf och åt kebab rulle och svulla lite bara för att det e så skönt och sen har man suttit här efter att man berättat och babblat om helgen med min förstående moder ^^ (I LOVE YOU MAMA).
Hela helgen var skit bra :) och idag hann jag vara och köpa en ny telefon oxå :D jippi
Nu ska jag bara sitta här ett tag och kolla mejl och beställa en skiva jag vill ha :) sen blir det nog sova och förhoppnings vis sola imorgon :D
Men nu ska jag kila iväg :)


Puss & Kram

// teddy tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0