Hund Benet ;)

Igår blev det inge happis =( har ingen aning om när jag kan ta mig upp heller, tråkigt värre.
Men nu ska jag inte sitta och sura mer :)
Idag har det inte hänt mkt förutom att jag facktiskt har sovit till klockan 11 :D wohoo jag harvaknat klockan halv 7 med hunden i över en vecka och det harvarit hemskt :P
Igår var man bara hemma och tränade rumpan av sig :P det e så jävla kul att sätta igång disturbed och sedan känna hur svetten bara rinner ;) (nej det kanske inte är mysigt men det e kul) Vill man bli fin måste man ju röra på sig oxå ;)
moster var här igår med hennes kille då som reser genom landet så vi tog ett prat om vad som händer om en månad...
FY FAAN VAD JAG KOMMER ATT HA KUUL!!!! hihi (A)
Igår och idag har Java bara varit mysig ^^ hittade hennes andra ben äntligen efter att så gott som molikyler var kvar av det första :) så nu behöver man inte vara orolig att hon biter på allt annat förutom benet ;)
Kommer kanske med lite mer om dagen ikväll ^^

puss & kram

//tess tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0