Haparanda Lördag.

Sitter nu hos Tommy med Jenny och bara degar framför datorerna, igår drack man lite men var mest trött under dagen och kvällen så det slutade ut med huvudvärk tills det kom 2st Ipren i handen ;)
Fick träffa mitt underbara gudbarn igår och man gjorde och ville inte göra så mkt mer än att bara sitta och mysa med henne och hennes bror.
Jere har som sagt börjat dansa breakdance så det var rätt roligt att se då han visa allt han kunde :)
Är riktigt stolt över den lilla skrutten då han ställde sig på huvudet och gjorde en pose som oftast tar ett litet tag att träna in.
Idag har vi bara tagit det lugnt, vaknade i lugn och ro och sedan for man och äta då vi till slut sitter här igen mätta och belåtna efter lite skräpmat från Amanda (AKA: Haparandas bästa kebab place).
Ska mest troligt ta mig till Kalix idag igen men ska kanske sova hos pappa om jag inte stannar kvar här en dag till...
Har haft lite motgångar dom/den senaste dagen och känner mig inte på det lyckligast, kärleksfullaste eller vänligaste humöret för tillfället.
Blir nog bra att få en lugn stund någon dag så jag inte råkas bli arg på någon i onödan :(

Men nu ska jag nog ta och komma fram till en lösning om hur dagen ska gå/avslutas.

Kramar!


// tess tess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0