Gubbe min!

Nu sitter hela grabb gänget i bastun innan det är dags för middag och nu har jag och Gubben äntligen fått ett fint sov rum igen efter att man plockat undan alla kläder man hållt reda på ;)
Senare idag måste jag springa iväg och köpa balsam och sen ska jag kasta mig i duschen och få min efterlängtade super dusch som jag verkligen har saknat!
Att bo som långhårig tjej med en hel flock nästan/helt snaggade killar så kan man inte förvänta sig hårvårds produkter... Även om dom har hår mousse (vem av dom som nu kan andvända det till vilket hår).
Har egentligen inte något speciellt att skriva om för tilfället förutom att jag är så otroligt tacksam att jag träffat min lilla gubbe som sitter och svettas med familj och vänner för tillfället.
Btw! På Nyårs afton så har vi varit tillsammans i 2 månader!
Jaa jag vet, det låter skit löjligt att man tar upp ett så kort datum som bara efter den tiden men som jag känner just nu så vill jag fira varige sekund för att vi är med varann.
På nyår blir det iaf jätte mysigt och vi ska mysa med hemma gjord tre rätters middag varav efterätten blir friterad *vad vi vill*! Mums!
Imorgon ska jag nog fara med pappa och hälsa på farfar, Har inte hunnit träffa honom mer än på julafton och det känns viktigt att kunna umgås med min sista av mina föräldrars päron.
Han är iaf världens bästa farfar!
Men nu ska jag väl börja röra på mig lite så jag inte sitter här som en säck potatis då honey kommer tillbaka blöt iförd ändast en handuk runt midjan! hihi



Pussar & Kramar!

// tess tess




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0