Underbara, Älskade,

Vän.


På vilket sätt kan man förklara att man älskar någon... Utan ord?
Att krama någon kan ge vilken känla som helst, sympati, sorg, glädje eller enkel *jag har saknat dig* känslan.
Att kyssa en riktigt god vän har jag bara kunnat göra då jag varit full. En patetisk stund i livet då man blir så ärlig att man lika gärna skulle kunna skära ett stort kors över bröst korgen och blotta sitt blodiga inre.
Känsliga, varma och ärliga inre...

Att säga är så ytligt, det finns inget vackert i ord. Det är ju det alla säger!
- Hur ska jag kunna förklara min kärlek till dig med ord?
- Ord kan inte beskriva hur mkt jag älskar dig!
- Det ända ord som närmar sig dig är fullständig 1000 gånger om!
Det var ju dom gala vanliga sakerna alla sett på TV, Film eller läst någonstanns.

Kanske är det bara det att man måste andvända någon annans ord för att visa sina egna känslor.
Kanske är det så att om man andvänder en känd poets mest lästa ord så faller den andra för det.
Kanske ska man sluta leta själv för att allt redan är sagt eller gjort, skrivet eller visat.
Kanske kan man bara vara ett wanna be till någon annan för att säger man någonting själv så är det inte förenklat med andra ord än...

Älska är ordet som togs förgivet och nu vill man antingen alltid eller aldrig säga det....


Nu ska jag gå och kyssa min bästa vän innan jag blir full!



Snart drar jag ut, ska bara fixa mig och sno en tugga av Jenny's pizza innan det är dags att fixa sig ;)

Hoppas ni har en underbar 27 december afton 2008!

XOXO!


// tess tess




Gammal fest bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0