Trött idag :(

Har varit så gott som sömnlös i ex antal dagr och nu måste jag verkligen vända tillbaka dygnat så att jag kan låtsas vara lite människa iaf.
Kollade Dairy of a mad black woman igår och den var riktigt bra :)
Idag blir det lussebulls bak med Carro och sen ska man väl bara mysa med henne resten av kvällen och sedan hoppas på att man får sova en hel natt *cross fingers*.
Planerar lite inför sista shopping rundan som måste göras innan man åker upp till det kalla och firar jul med pappa och resten av alla nära och kära :). Tråkigt dock att lämna Issa här så man inte hinner umgås som man vill men det hinns väl också :D
Imorgon blir det skola för en gångs skull och jag känner verkligen att det börjar bli för mkt med allt så skolan blir VÄLDIGT bortglömd :( Varför ska det vara så svårt att få ALLT att flyta på som man?...
Nu ska jag gå och ta en kopp te och läsa en bok som heter "Völvans dotter", för tillfället har jag glömt bort författaren namn men den verkar faktiskt rätt bra än så länge :)

Ditt leende... När du ler så är min värld bra.

Küss!


// tess tess






Lekte med Carro och kameran igår.



                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0