Skola snart

Nu sitter jag bara fort och andas ut innan det blir dags att rusa till bussen som går till bussen till skolan ;)
Igår var jag som sagt vaken hela dagen efter att även ha varit vaken hela natten och det gick rätt bra men klockan 19,00 ca då jag ska gå och sova så vaknar jag iaf vid elva tiden och efter att sedan gå och sova igenklockan ett så vaknar jag till slut på morgonen så tidigt som halv 5 ca men då ligger jag en timma i sängen och försöker sova iaf :(
Tråkigt att man aldrig ska få sova en hel natt utan problem.
På Fredag bär det äntligen av upp och jag vill egentligen bara att det ska vara Fredag idag :)
Ska även fara då och köpa det sista som behövs innan jag åker upp!
Idag blir det iaf att ränna i tvättsutgan och fixa och så ska man baka lussebullar med Carro eftersom det blev alldeles för sent för det igår... Jaaa jag vet att jag suger på att planera ;)
Nåja nu ska jag packa ner det sista och dra på mig kläderna innan det blir att rusa till bussen som går om ca 20min

Küss!



// tess tess



Carro & Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0