Hemma... Nästan.

Inatt kom jag äntligen hem igen... eller hem och hem? hem till Pekka där alla mina kläder/ saker/ hela mitt liv är!
Vi var först framme klockan 10 i 3 så det blev sängdags rätt så direkt efter att jag fått in mig själv och mina grejjor.
Idag har vi än så länge bara sovit, vaknat och klätt på oss, Pekka har börjat städa våran lilla svit lite grann och nu måste jag fortsätta med mina kläder :( Har han inte lärt sig att det är ett geni endast som kan hantera kaos ;)
Idag är jag nog bara suger på att pussas med en sak och det är en loka flaska jag håller i handen då jag läser mig till sömns för efter en lite stressig två dagar som man varit i Happis så är det dags för lugnet efter sotrmen att komma fram med sin förhoppningsvis lite tystare miljö.
Men nu ska jag plocka upp lite här och sedan mysa tillbaka med herrn som sitter och kramar mig (nästan) bakifrån :)

Ha en mysig Söndag ^^

Puss & Kram!


// tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0