Grattis alla smartisar.

Det är ju just nu som självaste nobelmiddagen pågår och
jag grattar alla pristager som gjort sågot riktigt smart under året.
Hörde på radion att det är en kvinnlig pristagare i medicin i år så en extra klapp på axeln till detta!
Igår läste jag mejlet som Bambis ägare skickade till mig och det är klart att det mest troligt blir en valp i Mars (beräknad födsel), Är jätte glad nu då jag vet att jag kommer få min bebis iaf och nu blir det ju lite enklare även då det är ett litet tag till som jag får vänta... Även om tålamodet inte håller med om det.

Idag har jag bara sovit och tagit det lugnt, har inte världens lust till att vara på bra humör och hoppa runt just nu och det är lite väl mkt som har lagts på axlarna den senaste tiden.

Imorse fick man garva åt Issa och jag undrar verkligen hur hon mår nu :P hihi
Min lilla söt Issa alltså, I love you!

Igår var det telefon maraton som vanligt mellan mig och Pekka och vi satt och babbla om det mesta som kan kommas på under ex antal timmar som man kan råkas hamna i om man har lust.
Hade premiär med att gråta inför honom igår också... Om man nu kan säga att jag grät inför honom om man pratar i telefon men hur som helst så visste han att jg gjorde det iaf, kände mig rätt löjlig men nån gång ska väl vara den första med det också och förutom att jag skämdes lite så mådde jag rätt bra efteråt... Försöker jag iaf intala mig själv ;)
Saknar honom verkligen sååå mkt och jag vill bara att det ska bli jul lov så man får ses igen!

Men men, nu har jag egentligen inget mer spec att säga så jag ska väl gå och ta en kopp te med mamma och prata med henne för en gångs skull, det har inte blivit av på siståne och det är nog dags för ett maraton snack där också ;)

Küss!


// tess tess




Stackars liten :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0