Gott Nytt År!

Idag är det den sista dagen på 2008!
Inatt börjar även den första dagen på 2009 och den ska jag fira med lilla gubbe och kanske lite annat folk som inte bestämt sig än.
Snart kommer det några kompisar till honom och efter att man träffat dom så ska vi fara och handla och sedan fixa med allt annat te, x mat, badtunna ^^ och lite allt möjligt som måste göras för att allt inte ska kännas *i onödan*.
Har inte funderat på nått spec nyårs löfte men efter alla dessa år som man försökt så har man lärt sig att löften är till för att brytas :) Men jag kan iaf lova att jag ska försöka hålla mitt lite sundare jag och börja träna så fort jag har tid och råd. Något jag länge väntat på att lova!
Har nyss kollat en massa frityr smets recept och hittade ett med öl i så vi testar det och Gubbe blev ju glad att få dricka något under tiden som vi lagar maten :P
Men men nu ska jag stressa runt ända tills det är tid att bli blötdjur och njuta av raketer och ett gott nytt år!

Puss & Kram!


// Tess tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0