Goder morgon

Både herre och fru!  *nynnar med i melodin*

Idag är det en sån där lyssna på julmusik dag så man får känna sig lite extra glad.
Imorgon träffar jag sötnosen och det är nog inte mkt som skulle kunna förstöra min helg så idag ska jag bara packa ihop det jag behöver och mysa lite extra med familjen :)

Har hunnit göra rätt mkt idag men hälsan har kanske inte varit på topp :(
Nåväl, har iaf kokat choklad åt min lilla syster då hon skulle ha utedag idag och gått med henne till förskolan :)
Vi kollade på julkalendern på morgonen och hade super mysigt då vi öppnade 3:die luckan i hennes Adventskalender som gömmer allt möjligt haribo godis i sig!
Idag var det lakrits med i bilden så jag blev rätt glad då jag fick halva påsen att mumsa på till "skägget i bervlådan".
Hihi det är verkligen udda namn dom skaffat till Julkalendern i år men den verkar inte vara en lika stor besvikelse som många andra varit dom senaste åren.
Men nu ska jag springa iväg och packa lite extra, dricka te och leka med min alldeles egna ko! :D

Küss!



// tess tess




Gissa vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0