God natt

Nu har jag nyss varit och duschat och ätit middag hos pappa och innan dess var vi två hos farfar och hälsade på.
Vi satt med ett korsord och Fazer's chokladkaka i två timmar och löste på medans vi pratade om med mesta mellan himmel och jord och allt annat som kommer upp då det sällan blir av att man pratas vid.
Kom för ca 20min in till Gubben igen och har bara dragit av mig mina kalla jeans och satt mig med ett stor tuggummi som ville kleta sig över läpparna då jag blåste upp en rätt så stor bubbla.
Morr! Läpparna blir alltid så röda efter att man försöker pilla bort tuggummit från dom :(
Strax är det 24 timmar kvar tills 2009 föds och vi har nästan planerat allt färdigt inför den mysiga kvällen/natten.
Men nu ska jag springa iväg och vara lite mysig med killen och hans töntiga 70-tals musik ;)


Puss & Kram!


// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0