Finaly :)

Nu sitter jag äntligen här hos min lilla gubbe och bara myser framför datan då han pluggar lite extra inför imorgon :)
Nu har vi slagit rekord med att vara borta från varann och det höll i 3st veckor. haha
Ikväll blir det som sagt bara ta det lugnt, mysa, plugga (för honom) och käka tacos! *slickar sig runt munnen*.
Idag då jag satt på bussen så var det otroligt tråkigt :( hade glömt att ta med mig allt möjligt som är typ ett tvång då man åker långt så jag satt och lyssna på musik och tugga tuggummi i 4 timmar bara för att jag är så jävla dålig på att planera!!!
Igår var det tjorv :( Jag var jätte grinig på eftermiddagen så min lilla syster blev plötsligt jätte ledsen så det slutade ut med att man fick sitta och trösta henne fyra gånger under kvällen :( Hon var ju också jätte trött så det var ju inte mkt som gick för sig i hennes värld den kvällen heller *skakar på huvudet*.
Nu har jag dom senaste dagarna kommit riktigt bra överens med min bror så det är också ett plus :)
Trodde inte att det bara skulle hända men det gjorde det.

Nåja nu ska jag hitta på nått tidsfördrivande ;)

Küss


// tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0