Äntligen Lov

Idag fick jag äntligen jul lov och det känns så himmla bra!
Har haft nog dåligt samvete för att man varit så dålig hela tiden, nåja nu kan jag bara slappna av och då kanske jag också får börja sova ordentligt som jag verkligen har saknat att kunna göra.
I natt hade jag världens sjukaste dröm alltså!
Jag drömde att jag tappade alla mina tänder och sen spottade jag typ ut hälften av dom i Pekka's hand...
Jaaa jag vet att det låter helt galet men ibland drömmer man ju lite galet också.
Ni har inte haft någon helt tokig dröm på senaste tiden?
Har inte hunnit göra så mkt idag förutom att tvätta kläder, sjunga singstar och prata med mamma.
Jag ska nog bara sitta och dricka glögg och mysa med mama min hela kvällen idag för imorgon kommer jag nog halvt stressa ihjäl mig, Ska som sagt packa det sista dom här sista dagarna och även köpa in dom sista julklapparna :)
Hoppas verkligen att det blir en bra jul i år, vill inte ha samma stress och bråk som det oftast annars slutat med...
Men det tror jag inte, anar nog på att jag kommer bli förvånad över hur bra allt kommer gå.

Har fastnat vi en jätte bra låt!
Britney spears - Circus

Men nu ska jag springa iväg och hjälpa till med middag och tvätta lite mer kläder, haha!

Kramar!


// tess tess




Här är bilden på hur mitt hår ser ut för tillfället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0