Unerbara Älskade...

... Hård rock!
Jaa just nu e det typ det ändå som inte för mig att skaka och ta tag i glaset för hårt!
Jag HATAR honom såå genuint just nu! hane värd ingenting förutom ett fint samtal från polisen!
Jag har fått nog.
Nu är tess inte snäll längre och vill han a krig så e det jag som står för bomberna!
Dagen har gått till att sova och andas, har gjort köttbullar på över 2kg köttfärs med mamma men annars har dagen varit lugn, förutom tempramentet, e såå besviken arg och förvånad att han jävlar har mage att ringa mig och säga att det är mitt fel att han gjort illa nån...
Vill inte låta som världens deppigaste och mest tragiska person men just nu är jag så ARG!!! GAAAH!
Men nu ska jag gå och vara trött, övertrött, ARG, hungrig och röksugen nån annanstans, köket kanske :D haha

Puss & Kram ♥

//tess tess

PS: Nya bästa låten heter I'm Alive - Disturbed... I love you! .DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0