Tisdag, stress!

Tjoba!
Nu sitter jag här och smälter ner min lilla lunch eller vad det nu är jag stoppat i mig och ska strax upp på fötter och ner i källare för att sedan springa upp igen och hitta allt annat jag ska ha med mig :)
Det blir kul :D och äntligen far jag :) trött på att sitta i regnet hela dagarna så jag hoppas att det blir bra väder :) då behöver man inta ta med sig för stora plagg iaf :D väskan måste ju orka med allt jag köper oxå ;) tihi!
Nee ett sådant shopping freak e jag kanske inte... men lite iaf (A) Har sovit som en liten gris imorse då vi äntligen kom hem och fick lägga oss i sängen, men det ville inte hjälpa mig, jag sitter och gäspar hela tiden och vill bara gå och lägga mig igen :) men det hinns ju inte :P skit oxå :( Jag vill sova!
Inatt var det lastbil :) det var mysigt :) satt och gäspa ganska mkt förutom så jag satt och lekte med mitt toy ^^
Babbla på gjorde man oxå :) men det var kul ^^
Vet inte så mkt mer man kan skriva just nu, ska hoppa i duschen så fort jag får en liten paus och sen ska jag nog gå och gömma mig med ett täcke någonstans ^^

Puss & Kram

//tess tess

PS: Vilja för lite är som att kräva för mycket, DS.

*Smack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0