Tisdag. ID Fotot.

Tjoo!
Nu är det inte länge sen jag kom hem efter att ha varit på stan och först gått till polis station för att hämta papper, sedan knäppa kort till ID kortet och passet och köpt en klänning, body och ett långt linne på Gina Tricot ^^
Ser lite tjock ut på fotot men det gör inget, hur många ska kolla på det igentligen? :P
Var och fika oxå på konditoriet och käkade dagens smörgås :D den var skit god med grovt bröd fast det var keso på så jag tog en te sked och peta bort det :P blää blää :D
Annars har man bara strutta runt stan och mjukat upp mina små tofflor så det ska gå att ha på sig dom utan att döda sina fötter :)
Dagens klädnad var en stor vit skjorta från Lindex, korta shorts som jag fått ärva och sedan mina små tofflor från märket spirit, + lite assecoarer och ett brunt bälte runt midjan :) härliga kläder som passade vädret perfekt :)
Hann inte knäppa foto för att hinna med bussen och efter stan var jag bara tvungen att svida om och testa den nya klänningen jag köpte hihi :D
Hade en skit söt kille som knäppte fotot på mig inne på expert så kortet ville bara bli fel efter som jag började skratta hela tiden då Siv och Angelica stod utanför och skrattade åt mig, till slut blev fotot hel tokigt och jag såg lite tjock ut och jag såg allmänt deprimerad ut men men så kan det gå :P
Men men nu ska jag springa iväg och se om nån vill hitta på nått :)
Hejs svejs!

Puss & Kram

//tess tess

PS: kom gärna med förslag på ställen jag måste hinna med att kolla då jag åker till Sthlm & Norrköping om 2veckor =) DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0