Tis / Ons Gaah!

Puss på dej din lille prutt!
Inte anade jag det (A) jag blir ju rosig om kinderna ;)
Äsch WTF,
Kvällen var jobbig! jag och David bråka som dårar så jag började tillslut dra ut internet kabeln ;) då blev david arg så han kasta lite vatten på mej (en loka flaska med loka vatten som innehåll). Jag blev blöt men då jag blir rädd för David så flinar jag bara så han anade ingenting ;D YEAH who's the man in poker face now! hihi
Annars kom han bara ut ur duschen och dumma sig ;) han hadde kamma håret åt sidan och målat sig med kajal så han såg ut som en mer eller mindre hatad man. han såg rätt dum ut men han skämdes då jag ville ta foto så jag hann bara med ett :( FAAN oxå, vill inte lägga ut det för känsliga läsare men man kan ju ändå förstå att det ser rätt kul ut! (nej min bror är inte rasistisk på nått vis han är igentligen en rätt fredlig själ).
Annars har man bara andvänt kvällen till att träna och kolla på Berserk! shit vad det e bra asså :D jag trodde aldrig jag kunde bli kär i en anime figur fast om jag hittar en kille som e likadan som Gatz så e jag SÅLD!
tränandet har nyligen lugnat ner sig och jag måste börja ta fram penna och papper snart om jag kanske kommer in på lackerings grejjen, jag ger det ett sista försök annars börjar jag jobba fan :P
Hoppas ändå på att komma in på lackeringen ;) fatta vad snyggt att vara en motivlackerare och brud :) jag gillar det ;)
Man kan hitta många möjligheter ;) och många killar hihihi ;D ajja nu ska jag bege mig till sängs efter ett lite stretch öningar :)

Kram & Kyss Nu Gör Vi Hyss ;)

//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0