Sova!

Nu e det dags för hopp i säng med hund katt barn och Johan :)
e trött som fan och Johan bara vandrar runt och väntar på att jag ska bli klar så jag ska skynda mig :)
Kvällen har varit lugn gräddat pannkakor och myst framför TVn till Eragon
 som vi inte tittade på men mysigt ska det va annars får det va ;) hihi
Var ute och rasta hund och barn så det var mysigt :)
Det var så lugnt och skönt så man hade kunnat gå mkt längre än vad man gjorde men alla
var trötta efter kvällens bravader så det blev en snabb sväng.
Men nu ska jag springa till pussis och kräva mig ett knä att sitta på
Innan det blir dags för nanna time ^^

Hoppas alla sover gott God Natt ♥


//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0