Söndag/ Måndag

Jag e trött...
Har inte gjort mkt alls idag, sovit lite och sedan ätit lite mer än vanligt :)
Nu vet jag iaf att jag kan putta tunga saker :D  det gick rätt bra ;) även om vissa tolamod gick åt skogen på vägen till start så vet jag iaf nu att jag kan :P
Jag e less på att han ringer, jag vill inte svara... Jag tänker inte svara och jag har lust att fara och slå sönder hans telefon så jag inte behöver gå och trycka bort signalerna då han ständigt ringer.
Han har flickvän och han vet att jag inte vill träffa honom, men han fortsätter iaf... Skruvar som e lösa e ingenting för honom, här har hela motorn rasslat iväg :D hihi
Hoppas Linda och Tommi har kul i Tammerfors och jag vill att du kommer och hälsar på snart :)
Men nu ska jag gå och dricka en kopp te innan jag ska sova ^^ Natti Natti


Puss & Kram

//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0