Shoppa och blonda

Tjobre ;)

Nu sitter jag här igen och skriver lite :)
Idag har man varit och shoppat lite, det var kul :P hittade en massa fina och bra saker så det blir nog lite mer än vad jag hade tänkt mig som kommer hem nu :P hihi, var och käkade oxå så man känner sig som en liten palt :D hehe
Har suttit i telefon mesta med nallen min :) det var trevligt ^^... annars skulle jag nog inte suttit i telefon med honom hela dagen som jag nu gjorde så :P hihi svammlar lite lixom :P
Har hittat ett par skit snygga skor som jag bara avgudar och allt annat e ju oxå jätte fint men dom e fan mina bebisar nu :D haha
Annars idag har det bara varit lugnt :) har blonderat håret och suttit i badkaret och bara myst medans silver shampot skule verka :P
Har hittat en skit snygg väska till skolan som jag mest troligt far och köper imorgon så det blir super :)
Bilderna från resan kommer som sagt då jag kommer hem eftersom jag var så smart att jag glöömde kabeln men det blir nog bra :D imorgon ska jag fara och köpa Jennys present oxå så det blir nog super bra :) hoppas hon gillar det bara *håller tummarna*. men hon brukar alltid bli glad så jag får hoppas på det nu oxå :P ska försöka hitta nått special edition till henne nu så det bara skriker Jenny om det... Om jag nu skulle kunna hitta nått så unikt :) men men annars blir det väl nått annat bra :P hehe
Men nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgon dagen oxå :)

Puss & Kram ♥

//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0