Onsdag Morgon... nästan iaf ;)

Tjaa nu e man vaken i normal tid för n gångs skull : D
Gick och la mig 5 i morse men jag har ju stigit upp nu iaf : ) fy fan vad jag e bra ;)
Än så länge har jag bara käkat frukost där drycken bestod av Oboy men som sagt synden
straffar sig själv och nu sitter jag här och klappar min stackars mage : ( jävla kossor varför ska det finnas mjölk då jag e allergisk :' (
Nåväl slut pratat om mjölk och nu till bättre saker : )
Seksi ringde nyss och berätta att det mest var lugnt : ) så nu behöver man inte gå och lägga sig med en stor klump i magen varige natt, även om det känns som att jag ännu står i skuld till honom förän jag pussat på hans lilla ögonbryn : D hihi!
Annars har jag bara tagit det lugnt idag : ) Lyssnat lite på musiken från Berserk och dregglat lite över bilderna på Gatz ; ) Grr!
Men nu ska jag gå och hålla min syster sällskap framför TVn innan hon blir galen på mig : D
Just det : D nu har jag tagit reda på min längd och jag säger med en tår i ögat att det står i mitt pass att jag bara e 160cm : (
Fan varför ska jag vara så liten ; ) Nåja Hellre liten och rapp en stor och slapp ; D Gaaah! Nu ska jag sluta dumma mig och gå till Vickis med en dum min och låta henne skratta lite åt mig ; ) osså ska jag ta en av mina älskade loka flaskor och surpla på hela dagen : )
Hör av mig om det händer nått vettigt eller om jag har nått på hjärtat : D

Puss & Kram ♥

//tess tess




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0