Ny rockad ;D

Tjabba!
Nu sitter jag här efter en snabb vända i duschen efter att man rockat loss till disturbed med Carro och Vickis! hihi
Fan vad jag längtar tills konseren :D hihi
Annars har man bara tagit det lugnt och strax ska man ut och hitta på nått mid Issa :D
Vi hade rätt kul igår innan allt bråk och tjafs kom och satte sig på en :P
Vi var ju i stan och där satt vi och hade fest i ett rör ;) fråga inte mer om det :D hihi
Annars for vi bara tillbaka till hemmet och for ut med några kompisar där hittade vi en liten groda :D

ÅÅH VILKEN SÖT GRODA : )




Annars var det en rätt lugn kväll :D satt och dumma mig i telefon och dansade lite med Albin sen for man hem och lyssna på musik och ca mitt på dagen somnade jag så det har varit en sömnig eftermiddag för mig här :)

Men nu ska jag fara och möta Issa så jag måste dra !

Puss & Kram

//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0