Måndag. Pass Förbannad!

Tjaa!

Idag har man fixat passet :) så snart e det bara att sticka :D Jippi äntligen är det dags :)
Var och köpte en res väska (rosa) typ en sån som Lindas fast inte lika rosa :P osså köpte jag världens snyggaste gummistövlar! :D hahaha
Min värsta fiende vill inte låta mig vara och jag e väldigt less på att få hot och bli telefon trackaserad hela tiden, snart går jag till poliden och annmäler denna jävla idiot för han har ingenting med mej och mitt liv att göra.
Det ända vi har gemensamt är vårt gudbarn och han ska inte förstöra min relation till henne, denna lilla dam på just fyllda 2 år är mitt allt hon e dottern jag inte fått och hon åär solstrålen i mitt regn, jag lovar att denna kille har inte mkt att leva för om han någonsin har mage att förstöra mellan mig och henne...
Nu orkar jag inte skriva nå mer för jag har börjar skaka så förbannad som jag är just nu.
Godnatt min älskling <3

Puss & Kram

//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0