Måndag. Monstret är borta!

Idag for David och han e nog borta ca e vecka :) så nu står det härliga till då jag och mama ska baka lite och sedan gotta oss med allt möjligt och lugnet :)
Dagen har varit bra, helgen var pest, fredag var man hemma med java och sedan på lördagen skulle man festa men inget jag fick i mig gjorde mig ens salongs :/ tråkigt värre, annars var det rätt bra :)
Nu har jag oxå en Carmen skiva så jag tränar typ varige dag :) det känns men det e kul som tusan hihi ;)
Gårdagen var mysig :) jag satt och tog det lugnt med godis och nachos hela kvällen och bara njöt av att vara själv ett tag, men så klart då man suttit vid datan ett tag kommer lille bror hem och då e man dum för man sitter där, nåja nu e han iaf inte hemma så allt e frid och fröjd :D Jippi!
Men nu ska kakan i ugnen och degandet ska börja på allvar så hejssvejs ^^


Puss & Kram

//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0