Lite seg ^^

Men snart e det sushi dags :D
Igår kom en lite trött men glad Tess till Stockholm, hade lock i öronen.. eller säger man lock för öronen? äsch! :D
men jag överlevde iaf ;) när man landat och satt igång sin telefon igen ringer mamma och hälsar GRATTIS!
JAG HAR HÄRMED KOMMIT IN PÅ LILJA! jippi :D
Efter det såg jag en skit söt killen i en skit stor mössa ;) hihi
Men ofc var vi tvungen at hoppa på bussen så då var det inte nå mer söt kille :( snyft!
Åkte in till stan och hittade allt möjligt men det blev tillslut bara ett par jeans, 2 klänningar och en sport BH :)
Tyvär har jag glömt kabeln till datorn så jag kan inte sicka över nå bilder :( men det får väl bli då jag kommer hem :P
Men nu ska jag sluta slappa i shorts och  en tokio hotel t-shirt (man kan inte fara hemifrån utan at ta med sej sin snyggaste sov t-shirt) nu e det ju dags att kolla lite mer läge här :)
Var ut igår och kolla RIX fm men det jag fastna blicken på var självklart en skit snygg kille (rumpa för en gud;)!!!
Nåja sedan bestämmde vi oss för att fara och äta så vi tog ett bord på palace ute servering :) det blev skit mysigt :)
Så jag har knäppt lite bilder på min palm jag satt brevid och så :P 
Satt även där och kollade den första som tävlade i fyrverkeri SM :) en Josh Groban låt så man blev rätt så lycklig ^^
Nåja NU måste jag springa iväg så jag hinner in på Cubus och så innan en ny kväll börjar :) 

Puss & Kram ♥ 

//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0