LESS! på nästan allt!

Nu sitter jag hemma efter en väldigt udda natt som har med allt som små söta barn inte får höra.
Jag e så jävla förbannad på att alla ska börja bråka! kan jag inte få vara fred ett litet tag eller?
Var i stan idag men det sög så jag och Issa for och käka på Max och sen stack vi hem :)
Nu har jag hittat Uttis perfekta present och den blir typ bäst :D hihihi
morgondagen eller lättare sagt lite senare idag blir bara jobbig anar jag för jag måste vara vaken hela dagen så jag orkar med allt, hoppas allt e lugnt bara, ska nog träna lite om jag orkar, då får jag lugna ner mig lite även om en frivillig ville ställa sig och låta mig mata på dom skulle kännas lite bättre.
Hatar att jag måste ha den här bubblande känslan av att vara arg hela tiden och det verkar inte vilja komma något positivt på hela vägen av ilska heller så snart kommer det nog sluta illa...
Hoppas på att det blir bättre sen då man far ner iaf :) då får man ju träffa lill Shabo oxå så det blir skojj :) då får han sitta och sjunga för mig :D haha
Nu sitter man bara och diggar lite disturbed och ska nog lägga huvudet mellan knäna ett tag så att jag får andas ut lite :P hihi
Min nya utredning på vad folk gör då man inte ser dom är att dom säger sårande, illa menade eller genuit elaka saker om en bakom ens rygg, less på att man inte kan lita på nån då man för en gångs skull behöver prata.
Iigentligen behöver jag nog bara sitta och gråta på nåns axel bara för att få ut mig allt, ibland behöver man facktiskt tycka lite synd om sig själv och i den jävla sittsen jag e i nu känner jag verkligen att jag har rätt till det...
E lite ledsen oxå för att jag inte hann göra nått i sommar :( jag hann inte ens fara och bada och det har gjort mig väldigt deppig, nu vill jag nog bara sitta och hälla i mig en till te kopp och gråta lite grann så ska sitta och beklaga mig ett tag till, efter det här laget är det nog inte som läser nå mer ;)
Joni ringer hela tiden och hotar om dessa barn och jag blir så förbannad på honom! han ber nån jävla fylle polare till honom låtsas vara hans bror så att jag ska tro att jag inte får träffa dom nå mer. e inte det lite pateiskt så vad fan är det då? David bråkar om att jag inte får sitta vid datan fast han sitter typ 18 timmar på ett dygn totalt... hur mkt ska man hinna sitta då man är två små tjejer, jag och mamma. du e ju lite jävla udda!!!
Nu har jag nog strax släppt ut allt även om jag känner för att vända rummet upp och ner och som jag sitter och hispar upp mig över skit saker så ska jag nog gå och ta det lite lugnt...

Äsch puss puss puss!

Godnatt / Godmorgon : )

//tess tess

Kommentarer
Postat av: Linda

2008-08-14 @ 11:22:57
URL: http://aidanpaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ibland är de bara skönt att få skriva ut lite!!

2008-08-14 @ 11:24:08
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0