Hemma och vilar

Nu sitter man bara och latar sig efter att ha varit på skolan två dagar i veckan efter att man kom hem från Norrköping,
Skolan e kul :) har fått lite förlånga byxor så dom ligga här hemma för att jag ska sy upp dom en liten bit :)
Har träffat lite folk i klassen så man känner sig inte som en idiot varige dag så det verkar bli rätt bra allt med det :)
Annars har jag bara varit med Johan och tagit det lugnt :) var hem till honom och åt med Robin och Johanna så vi tog med oss Carro för att få titta på ormarna :) så efter att jag kommer in igen efter ett bloss sitter hon med Johanna och spelar finns i sjön :) Jätte gulligt ^^ Efter äta och dom fixa med bilstereon så for vi hem igen och bara mös tills det var dags för pojkarna att sticka iväg och hämta saker, så nu sitter man efter en natt i ensamhet och snart en hel dag och pillar sig i naveln för att få hoppa upp och pussa på honom :D Även om han kommer vara lite trött när han kommer hit så struntar jag i det :P hehe
Har inte lagt in bilderna från resan än men det blir så fort jag har tid för det :)
Idag har jag bara tränat lite och suttit i telefon :) kännt mig lite ensam som sagt men jag klarar mig :D
Men nu ska jag sticka iväg så jag hinner göra nått av kvällen :)



Puss & Kram ♥

//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0