Funderar lite.

Idag e jag bara död, orkar igentligen inte göra nått, men vill så mkt mer.
Allt ska gå så långsamt då man väntar på nått, tiden vill inte ens snigla sig fram och man blir bara less, jag ska nog fara ut och springa snart så jag känner att nått blir gjort. Vill ju bara att man ska bli stor snart, ja visst lite stor e man kanske men inte så att man får den respekt som man ber om, att bli behandland som en snorunge av folk som är så gamla att dom glömt bort vad vuxen är, just nu har jag en liten deppig sekund och då e det alltid bra att skriva av sig det :) känns som att nån lyssnar fast ändå inte...
Imorgon åker man :) hoppas man hinner träffa alla :) Johan jag biter dej om vi inte hinner ses ;D *smack*
Kommer nog sakna det flesta men det glömmer man nog bort att man gör bara man har kul :)
Funderar ännu på allt det här med skola, vill ju ha en utbildning... men orkar jag gå 3år i skola? uscha! Jag hatar skolan!!!!
Det finns inget positivt, när man har utbildning så måste man ha erfarenhet, men har man det så måste man ha utbildning, fan vad det ska vara krångligt, tänk om man bara kunde hitta en snuskigt rik kille som man kunde gifta sig med och sedan inte ha mer tankar över sånt ;) Det skulle vara rätt chill, fast utnyttja e inte min grejj :S... nee jag följer nog hjärtat istället.
FAN vad löjligt det lät då! hahaha
Men allt som är snällt eller känsligtska ju alltid låta så jävla lamt ;D
Nåja nu ska jag fylla mobilen med lite musik och fara och springa :)
Jag kanske skriver en rad imorgon om jag hinner :)

Puss & Kram

//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0