Carro 6år imorgon :)

Jaa imorron fyller Carolina, kungen och sommaren 2008 år :)
Det blir brasor och allsång i det flästa städer byar och familjer :)
Vi ska mest troligt fara och bada med henne och bara ta det lugnt :) våran minsting är ju rädd för vatten ^^ hihi
Idag har det bara varit en väldigt lugnt dag :) har skärt upp en fruktsallad och städat typ :P
Och den kommer nog fortsätta vara lika lugn :) hoppas jag ^^
Hihi vi hade tyskar här idag :D dom lät rätt kul när dom var halft förvirrade såg det ut som ;) hihi
Måste prata med min förra chef om papper :S måste ju hitta sommar jobb nu snart innan alla e upptagna men nu verkar det ju vara omöjligt att sommar jobba om man är under arton, blir så arg har dom inte tänkt på att dom tjänar ju på att låta oss små glin arbeta :P
Men det ska nog gå bra iaf :) måste fara och äta mjukglass nån dag :D e såå sugen ^^
Igentligen e jag sugen på glass hur som helst :D men shit the same mjukglass e bäst :P eller en stor milkshake :D
Okej nu ska jag sluta inte konstigt att alla blir sugna på godis, fika eller glass när dom är med mig :P
Munkar!!! Nej sluta nu;) fan jag måste fara och handla före jag far hem :D haha
Men nu ska jag väll springa iväg och göra nått vettigt för den här dagen :)

Puss & Kram


//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0